dimecres, 23 de febrer del 2011

El meu 23 de febrer de 1981



És merament anecdòtic. Jo era alcalde de Santa Oliva i treballava a Pinsos Apsa.

Aquell dia després de dinar vaig anar al port de Tarragona a controlar una descàrrega de blat de moro i fer una visita al cap de vendes de CINDASA (fàbrica d'oli i farina de soja). Havíem quedat a quarts de quatre de la tarda i vaig enllestir la feina en qüestió d'una hora, aixì que com que també coordinava el laboratori i el servei tècnic vaig anar a veure un client a L'Aldea.

No cal dir que en aquell temps els telèfons mòbils no existien. Vaig enfilar la carretera i al radio cassette del cotxe només escoltava música. La visita al client va durar més del que em pensava, a més a més la granja de porcs estava lluny del nucli de població, total que a quarts de nou tocades vaig agafar el cotxe, vaig posar música i... cap a casa.

Prop de quarts d'onze arribava a casa. Només obrir la porta del garatge m'esperava la dona una mica espantada i em va preguntar si sabia el que passava. Ni idea. Llavors em va explicar lo del Tejero, els diputats, la "moguda madrilenya"...

Assegut al sofà de casa vaig seguir els aconteixements, quan Jordi Pujol va fer el seu parlament me'n vaig anar a dormir. Si, si, tot estava sota control i... vaig dormir-me tranquil.lament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada