diumenge, 13 de setembre del 2009

Audiència Pública

Avui he estat a Castellterçol. Què se m'ha perdut allà? Doncs poca cosa, però era qüestió de fer una sortida d'un dia amb la dona, el Josep Maria (Masroig) i l'Ester, i veure i gaudir de la Festa Agricola i Ramadera.

Passejant pels seus carrers m'ha cridat l'atenció un cartell que anunciava

AUDIÈNCIA PÚBLICA

L'Ajuntament convoca una AUDIÈNCIA PÚBLICA oberta a la participació de tothom que es celebrarà el proper divendres 18 de setembre, a partir de les 20 hores, al Centre Espai Escènic per tal de tractar dels assumptes següents:

* Text refós del POUM de Castellterçol.
* Procediment de revisió del valor cadastral de les finques urbanes.

Esperem comptar amb la vostra presència i amb la vostra participació.
Creieu-me que he sentit "enveja sana" d'aquests governants que volen informar i escoltar la gent sobre temes tan importants, i no he pogut deixar de fer una comparança entre les formes de entendre el que és governar dos ajuntaments: aquell i el meu.
No es tracta d'un cas aïllat. L'ajuntament de Barcelona ha convocat unes quantes, la darrera dirigida a nois i noies en edat escolar, l'ajuntament de Mataró ho ha fet sobre habitatges, i, com ells, unes quantes instituciones més.
Potser em faré pesat, però aquest òrgan de participació ciutadana és de tot necessari (entre d'altres) si es vol trasmetre a la ciutadania un missatge de transparència i diàleg en la gestió municipal.
El diumenge que ve toca sortida a la Festa de la Sega de l'arròs a Deltebre. Com que he d'anar a recollir els tiquets pel dinar a l'ajuntament potser em trobaré amb un altre motiu per comparar.

1 comentari: