dimecres, 9 de setembre del 2009

Les obres tenen horari?

Que algun responsable m'ho expliqui, si pot, és clar, (fins i tot ho acceptaria si m'ho digués un anònim). El passat dilluns dia 7 de setembre les màquines van engegar a les 8 del matí a la plaça, forat va i forat ve, soroll i pols per un "tubo", fins les dues.

A un quart de 4... tornen-m'hi, però aquesta vegada van tornar a obrir el terra per posar la canonada de plàstic per l'enllumenat, així doncs, pols a l'ambient, soroll, camió de ciment que arriba, tornar a tapar i...... treure la terra que sobra amb la corresponent sobredosi de pols.

No van plegar a les 7 de la tarda, com fan cada dia, la "broma" va durar fins un quart de deu de la nit.

Tenen raó els qui em diuen que visc amb un núvol... DE POLS!!!! Quins nassos!!!!!! Em sembla que tots sabem qui viu realment en un núvol, o pels voltants. Ulls que no veuen...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada