dimecres, 28 d’octubre del 2009

Més que una Penya







No és que jo ho digui, perquè podria semblar una opinió molt subjectiva, però a jutjar per tot el que la Penya Blaugrana de Santa Oliva ha fet, està fent i sense cap dubte farà, qualsevol paraula o frase que vulgui definir-la crec que no faria justícia al que realment és.

Per això em va semblar escoltar el diumenge passat, a l'acte d'entrega a la Fundació del F.C. Barcelona del xec solidari, quelcom semblant a la frase que dóna títol als meus pensaments.

Potser jo la vaig sentir de viva veu d'alguna de les persones que ens van dirigir la paraula a la Sala Paris del Nou Camp... (potser la vaig sentir en el meu cap o, perquè no, en el meu cor), i és que amb iniciatives com les del llibre "Mirades Solidàries", la seva presentació en públic en una jornada inoblidable, el suport que va rebre des de la seva gestació por part de l'ajuntament de Santa Oliva, l'escola (tota), els menuts i els grans de casa nostra, el Consell Comarcal i la Diputació de Tarragona, i tota la gent que va comprar un exemplar del llibre, em fan pensar, i creure convençudament, que un projecte com aquest no es fa assegut a la cadira del local social d'una penya veient un partit de futbol, prenent un café i després anant-se cap a casa. Es necessita fer, i ser, quelcom més.

Cal tenir la motivació necessària per pensar en aquells que no tenen res, que pateixen misèries, malalties i poca esperança de vida, i que d'entre les poques alegries que tenen una d'elles és el sentiment pels colors d'un club de futbol, i després tenir l'osadia d'embarcar-se en un projecte de resultats incerts però que serveix per deixar palesa la solidaritat d'un col.lectiu envers els més necessitats.

La Penya Blaugrana de Santa Oliva va ser fa temps reconeguda públicament com a pionera en aquesta vessant solidària, fins i tot abans de que els resultats arribessin. Ara, amb l'entrega a la Fundació dels diners recollits, la nostra penya pot sentir-se més que orgullosa i satisfeta.

Em direu que és molt fàcil, ara, fer valoracions positives, però coneixent com tots coneixem la capacitat de treball de tots els membres,(i parelles afins), de la nostra junta directiva els resultats no podien ser cap sorpresa, sinò sorprenents.

Com a soci de la Penya Blaugrana de Santa Oliva penso que tenim 5.175 raons per dir ben alt i ben convençuts que som... MÉS QUE UNA PENYA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada