dimarts, 30 de juny del 2009

Escrit del PSC a L'Espígol del mes de juny

Cal llegir-lo, i per aclarir alguns conceptes transcric a continuació els meus pensaments sobre la seva resposta. Diuen així:

Abans que res agrair al PSC de Santa Oliva els seus punts de vista sobre els meus escrits, malgrat que posen en boca meva paraules que no he escrit i que juguen a fer una pel.lícula (de ciència ficció) sobre el que, suposadament, jo penso o faria en una situació en concret. Mal guionista s'han buscat.

Si volen parlem de qui “es mira el melic”, però parlem també d’aquell que “busca solucions per afrontar la crisi i... “. Espero pel bé de TOTS que ho faci ben aviat, perquè ara per ara no es veu que les hagi trobades.

Vostès no estan informats, o no volen fer-ho, de com va anar la primera legislatura. El Sr. Pere Marti Benach va fer una feina inestimable durant els quatre anys, que sempre he reconegut. En quant si no va ser alcalde malgrat ser la llista més votada potser que preguntin al seu partit el pacte PSC-CiU que van fer l’any 1979 per “consensuar alcaldies”. No va ser una qüestió de “tripartit”. Per cert: els sona aquesta paraula o millor callem?

Moció de censura. Si, em va doldre, però en el seu escrit vostès no em rebaten el que vaig dir sobre els motius. Gràcies per donar-me la raó.

Reunió d’obres. En cap moment dic que es discriminés l’ús de la megafonia, tant era per part dels assistents com per als membres de la taula, i em demostren els seu tarannà antidemocràtic quan a una intervenció personal vostès etiqueten com "afany de rebentar un acte informatiu”. Qui mal pensa...

Vostès diuen que treballen amb TRANSPARÈNCIA. Compte amb aquesta paraula!!! Si fos així no entenc perquè tenen tanta por de dir com està la situació financera de l’ajuntament, com estan els temes judicials, diguin al poble els motius pels quals han fet marxa enrere amb el tema del poliesportiu, o les raons per demanar una pòlissa de crèdit de 400.000 euros.

Gràcies per aclarir-me el tema del reglament de participació ciutadana, em dono per assabentat, però m’apunto la data de la resposta.

Reitero la confiança en el futur de Santa Oliva, faltaria més!!! Però convinguin amb mi que ara per ara el pensament de molta gent no és tan optimista com el meu.

El meu núvol és a casa meva i tinc motius suficients per l’autocomplaença per tot el que he fet, desinteressadament, per Santa Oliva durant 52 anys, i no m'arrepenteixo.

Em diuen que els deixi treballar... perdonin!, no sigui cas que si no justifiquen el sou que cobren algú pensi que és per culpa meva.

Els diré una cosa per acabar: sóc un contribuent que paga religiosament els seus impostos, és la meva obligació com a ciutadà, però amb això no hi ha prou, tinc els meus drets i per tant ni vostès ni ningú em privarà de dir el que penso, i si no ho entenen és que tenen un greu problema, entre d'altres. Queda clar?

Anthony Giddens va dir: “La crisi de la democràcia ve de no ésser suficientment democràtica”. Si visqués a Santa Oliva potser l'hauria dit més grossa.

4 comentaris:

  1. He borrat l'antic missatge perque ho vui dir a titol personal i tenia oberta la conta de la jsc.

    Comentaba de que m'agradaria coneixer on va dir aixo giddens, context, llibre, discurs, o si es un cita cel.lebre...

    I jo crec que alguns tenen els ulls tancats... o sels tanquen...

    Penso que si visques a Santa Oliva no parlaria o reflexionaria sobre la crisi de la democracia precisament, sino d'una altre cosa, tambe politica..., i si segurament l'hagues dit no mes grossa sino mes sincera, ajustada a la realitat i sobre altres elements de la democracia.

    J.Risa

    ResponElimina
  2. I si, parlo de la oposició... i caldria revisar l'entrada del post per donar-se conta de que giddens parlaria mes d'ella que no pas dels que fan democracia, no creus?

    J.Risa

    ResponElimina
  3. Jordi, gràcies per entrar al meu blog, suposo que et deus haver donat compte que els meus pensaments també ho són a títol personal. Crec que Santa Oliva necessita persones que de forma "grossa" o "sincera" facin una anàlisi de la democràcia a casa nostra. El que passa és que els resultats de l'estudi potser no satisfarien a segons qui i potser jo mateix seria el primer sorprés.

    ResponElimina