divendres, 26 de juny del 2009

Ple ordinari i ordre del dia

Ahir, dia 25 de juny, vaig veure que havia ple ordinari a l'ajuntament. Això no és cap sorpresa doncs estan programats des de l'inici de la legislatura per fer-los trimestralment i a l'últim dijous del mes que toqui.

El que si és una sorpresa (una més, i van...) és que a l'ordre del dia només hi haguessin dos punts: L'APROVACIÓ DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR i PRECS I PREGUNTES

Posats a preguntar jo em pregunto: No hi ha cap tema important per a Santa Oliva que mereixi ser tractat i aprovat pel ple, amb tots els regidors assegudets a la cadira?. I em torno a preguntar: o és que la junta de govern és la que fa i desfà al seu gust? (desfà més que fa, es evident).

Com que en tinc de bons contactes m'assabentare d'allò dels "precs i preguntes", i especialment de les respostes de equip de govern. Això si és que les va donar, perquè porten aquests governants una legislatura que...

Seguiré informant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada