dilluns, 22 de juny del 2009

Una ocasió única - día 21 de maig de 2009


Aquell dia a la Diputació de Tarragona ens van reunir a alcaldes i regidors de les contrades tarragonines, des dels la "lleva" del 79 fins els que ho són en "actiu". El motiu era per celebrar els trenta anys d'ajuntaments democràtics, i la celebració, com els parlaments dels representants de totes les formacions polítiques, com els moments musicals, van estar a l'alçada de les circumstàncies.

Escric tot això ara, quan ha passat un mes, perquè la Diputació m'ha fet arribar la fotografia que ens vam fer en finalitzar l'acte, i m'ha recordat que vaig fer ben fet d'assistir-hi, no per la moneda conmemorativa que em van regalar, sinò perqué allà, a la fotografia ha quedat pel record que Santa Oliva també estava present.

No havia ningú més del MEU POBLE, malgrat que la celelbració d'aquest acte ja se sabia des de primers de maig segons em van dir molts dels presents.

En fi, penso que quan una cosa no ve de gust... no ve de gust. I així anem!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada